РАДА ВІТАТИ ВСІХ НА СТОРІНКАХ СВОГО БЛОГУ!!! „Не обіцяй добро чинити людям, А просто, якщо можеш, то зроби”

середу, 25 листопада 2015 р.

5 безцінних порад, які допоможуть Вам змінити своє життя на краще

1. Дійте негайно! «Якщо ви хочете зробити щось велике в один прекрасний день, пам’ятайте: один прекрасний день — це сьогодні».  (Джордж Лукас)
2. Вірте в свій успіх всупереч усьому! «Є тільки два способи прожити життя. Перший — ніби чудес не існує. Другий — ніби кругом одні чудеса!» ( Альберт Ейнштейн)

3. Віддавайте свою мрію хоча б годину Вашого часу, але кожен день. Щоденна робота — запорука Вашого успіху! «Будь-які «гарні часи» — завжди результат вашого наполегливої праці та постійної самовіддачі в минулому. Те, що ви робите сьогодні, — запорука завтрашніх результатів. Якщо хочете і завтра пожинати плоди, сійте насіння кожен день! Якщо ви хоч на хвилину ослабите концентрацію, то неминуче почнете відкочуватися назад» ( Дональд Трамп)
4. Робіть тільки те, що Ви любите найбільше. Це обов’язково приведе Вас до успіху! «Щоранку я дивився на себе в дзеркало і питав: «Якщо б сьогодні був останній день мого життя, хотів би я займатися тим, чим я займаюся сьогодні? І якщо відповідь протягом багатьох днів поспіль був» ні «- я знав, що мені треба щось міняти» (Стів Джобс)
5. Ніколи не опускайте руки! «Наш великий недолік в тому, що ми надто швидко опускаємо руки. Найбільш вірний шлях до успіху — весь час пробувати ще один раз» ( Томас Едісон)

Немає коментарів:

Дописати коментар