Анкета-оцінка готовності до професійного
самовизначення
1. Вибрали Ви свій майбутню професію?
1. Так. 2. Ні
2. Звідки Вам стало відомо про дану професії?
1. Від друзів 2. Із засобів масової інформації. 3. Від родичів. 4. В школі.
3. Ваше ставлення до обраної професії?
1. Зовсім не подобається.
2. Не подобається.
3. Скоріше не подобається, що подобається.
4. Важко відповісти.
5. Швидше подобається, що не подобається.
6. Подобається.
7. Дуже подобається.
4. Чи готуєте Ви себе до обраної професії?
1. Не готую.
2. Виробляю в собі професійно якості.
3. Читаю відповідну літературу.
4. Займаюся у гуртку, секції.
5. Пробували Ви працювати за даною професією?
1. Ні. 2.Да.
6. Як Вам сподобалося перша "проба сил"?
1. Я розчарований. 2. Так собі. 3. Непогано. 4. Я в захваті
7. Чи вважаєте Ви, що підходите для даної професії?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
8. Чи готові Ви подолати серйозні перешкоди, щоб опанувати даною професією?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
9. Чи вважаєте Ви, що якщо позбудетеся можливості працювати за даною професією, то життя втратить для Вас будь-який сенс?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
10. Чи здатні Ви ризикнути заради улюбленої справи, навіть, якщо шанси не на вашу користь?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
11. Чи готові Ви довго і наполегливо працювати для оволодіння улюбленою справою?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
12. Чи впевнені Ви, що в майбутньому будете працювати за обраною професією?
1. Упевнений 2. Не впевнений
13. Як Ви думаєте, чи зміниться Ваш вибір професії до часу закінчення школи?
1. Зміниться 2. Важко сказати 3. Не зміниться
1. Так. 2. Ні
2. Звідки Вам стало відомо про дану професії?
1. Від друзів 2. Із засобів масової інформації. 3. Від родичів. 4. В школі.
3. Ваше ставлення до обраної професії?
1. Зовсім не подобається.
2. Не подобається.
3. Скоріше не подобається, що подобається.
4. Важко відповісти.
5. Швидше подобається, що не подобається.
6. Подобається.
7. Дуже подобається.
4. Чи готуєте Ви себе до обраної професії?
1. Не готую.
2. Виробляю в собі професійно якості.
3. Читаю відповідну літературу.
4. Займаюся у гуртку, секції.
5. Пробували Ви працювати за даною професією?
1. Ні. 2.Да.
6. Як Вам сподобалося перша "проба сил"?
1. Я розчарований. 2. Так собі. 3. Непогано. 4. Я в захваті
7. Чи вважаєте Ви, що підходите для даної професії?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
8. Чи готові Ви подолати серйозні перешкоди, щоб опанувати даною професією?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
9. Чи вважаєте Ви, що якщо позбудетеся можливості працювати за даною професією, то життя втратить для Вас будь-який сенс?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
10. Чи здатні Ви ризикнути заради улюбленої справи, навіть, якщо шанси не на вашу користь?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
11. Чи готові Ви довго і наполегливо працювати для оволодіння улюбленою справою?
1. Ні 2. Не знаю 3. Так.
12. Чи впевнені Ви, що в майбутньому будете працювати за обраною професією?
1. Упевнений 2. Не впевнений
13. Як Ви думаєте, чи зміниться Ваш вибір професії до часу закінчення школи?
1. Зміниться 2. Важко сказати 3. Не зміниться
Інструкція з обробки анкети
Анкета дуже проста у використанні, що робить доступною роботу з нею кожному
класному керівнику, вчителю-предметники, викладачеві,
майстру виробничого навчання. Для заповнення анкети учням потрібно всього лише
аркуш паперу, на якому вони проставляють порядковий номер питання і номер
обраного відповіді з декількох запропонованих. Допускається відповідати не на
всі питання анкети. Якісний показник готовності до професійного самовизначення
обчислюється таким чином. Так як кількість відповідей на кожне питання різному,
тобто різна кількість градацій, виникає завдання переведення разнобалльних
систем оцінок в єдину п'ятибальну шкалу. Цей перехід здійснюється за правилом Т
= 5 * М / N, де Т - перетворена оцінка; N - кількість можливих відповідей на
конкретне питання; М - номер конкретної відповіді (де М змінюється від 1 до
N).
Змінена оцінка Т на кожні 13 питань множиться на вагомість До даної якості, вираженого певним питанням. Вагомості питань анкети:
Змінена оцінка Т на кожні 13 питань множиться на вагомість До даної якості, вираженого певним питанням. Вагомості питань анкети:
До 1 = 20%
|
До 8 = 5%
|
До 2 = 5%
|
До 9 = 5%
|
До 3 = 20%
|
До 10 = 5%
|
До 4 = 5%
|
До 11 = 5%
|
До 5 = 5%
|
До 12 = 5%
|
До 6 = 10%
|
До 13 = 5%
|
До 7 = 5%
|
Загальна сума чимала дорівнює 100%. Кількісний результат кожного з 13
відповідей Р дорівнює добутку Т на К:
Р 1 = Т 1 * До 1
|
Р 8 = Т 8 * До 8
|
Р 2 = Т 2 * К 2
|
Р 9 = Т 9 * До 9
|
Р 3 = Т 3 * К 3
|
Р 10 = Т 10 * До 10
|
Р 4 = Т 4 * К 4
|
Р 11 = Т 11 * До 11
|
Р 5 = Т 5 * До 5
|
Р 12 = Т 12 * До 12
|
Р 6 = Т 6 * До 6
|
Р 13 = Т 13 * До 13
|
Р 7 = Т 7 * До 7
|
Необхідно звернути увагу на те, що якщо школяр не зміг
дати відповідь на якийсь із питань, перетворена оцінка Т на це питання буде
розраховуватися з урахуванням того, що М = 1. Це відповідає мінімальному
кількісним показником.
Загальний бал анкети дорівнює сумі всіх тринадцяти кількісних показників F:
F = F 1 + F 2 + F 3 + F 4 + F 5 + F 6 + F 7 + F 8 + F 9 + F 10 + F 11 + F 12 + F 13
При наявності в школі комп'ютера обробка результатів анкети може бути зроблена за його допомогою, що значно полегшує роботу профконсультанта. Складання робочої розрахункової програми для ЕОМ можуть зробити самі учні під керівництвом вчителя (викладача) інформатики та обчислювальної техніки.
Кількісний результат може бути використаний як один з показників, що характеризують особистість учня в профорієнтаційних цілях.
Загальний бал анкети дорівнює сумі всіх тринадцяти кількісних показників F:
F = F 1 + F 2 + F 3 + F 4 + F 5 + F 6 + F 7 + F 8 + F 9 + F 10 + F 11 + F 12 + F 13
При наявності в школі комп'ютера обробка результатів анкети може бути зроблена за його допомогою, що значно полегшує роботу профконсультанта. Складання робочої розрахункової програми для ЕОМ можуть зробити самі учні під керівництвом вчителя (викладача) інформатики та обчислювальної техніки.
Кількісний результат може бути використаний як один з показників, що характеризують особистість учня в профорієнтаційних цілях.
Немає коментарів:
Дописати коментар